Case International 745 XL Plus - Krukas ingesleten door oliekeerring

Hallo iedereen

Mijn traktor lekte enorm veel olie aan de koppeling. We hebben alles gedemonteerd en stellen vast dat de keerring intakt is maar dat er een groef is uitgesleten in de krukas. Is dit een veel voorkomend probleem en wat kan ik best doen?
jan_case745

Reacties

jjthefrenchman
Speedy sleeve monteren, dit zorgt voor een nieuw glad oppervlak zonder groef. En daar een nieuwe keerling om.
jo845xl
Zoals jjthefrenchman al aangeeft , heeft bij mij ook gewerkt .

tractorfan.nl/topic/47708/

kramp.com/do/action/…
jan_case745
@jo845xl Dit is dus precies een meer voorkomend probleem?
jo845xl
@jan_case745 Yep , anders zouden ze geen speedi sleeve's uitgevonden hebben . 😄
jammermaarhelaas
Het is misschien zaak om te kijken of de standaard keerring wel over de hier passende speedy-sleeve past? Of er zo nodig een keerring met grotere inwendige diameter moet worden gebruikt?
jo845xl
@jammermaarhelaas Speedi sleeve is heel dun , dus dezelfde keerring gebruiken .
Schluterfan
Heb ik ook gedaan, werkt super!
jan_case745
Vandaag de speedi sleeve en oliekeerring gemonteerd. Nu hopen dat het lekken gedaan is.
« Terug naar discussielijst

De beste boeren staan aan wal

Hebben de trefwoorden oliekeerring en vliegwielzijde geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!