International 744 - Welke remolie? Franse international
Dag,We hebben een franse international 744.
Met olie bekrachtigd remmen.
Welke remolie moet hier op? Op internet kan ik wel wat vinden maar dat gaat over de duitse inters. Niet over de franse.
Wie weet welke olie?
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden olie , remmen , remolie , internet , international 744 en International geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Oorzaak kan zijn ; vuil achter de plunjers of de afstelling is te krap (bedieningspen moet ietsje speling hebben op pompplunjer) of manchetjes van plunjers zijn opgezwollen , waardoor compensatiegaatje soms dicht blijft
Je schtijft dat het probleem zich voordoet na een langere rit ; doordat de remmen dan waarschijnlijk iets opwarmen krijg je dat de olie uitzet ( dus volume vergroting ; waardoor het systeem druk opbouwt en op de rem gaat staan )
Als ik het goed begrijp moet er met zwarte doppen remvloeistof in ? En dan de DOT 40 dan denk ik .
Maar ik ben geen IH kenner dus doe wel goede dingen met die olie of remvloeistof ; anders krijg je geheid problemen
Contrloleer ook de afstelling van plunjer bediening , en remmen lopen normaal goed vrij ?