Same Drago - Lengte van de olie peilstok van een same drago
Laatst was mijn olie peilstok een stukje uit het motor blok gekomen met als gevolg dat er redelijk wat olie verloren gegaan was tijdens het rijden.De olie peilstok zit heel los en de motor heeft veel last van onderdruk.
Nu ben ik vandaag de nieuwe gaan halen die ik besteld had en deze is een heel stuk langer dan de oude.
De nieuwe heeft wel een andere nr (0.042.1513.2)dan wat ik in de boeken kan terugvinden (037.1513.3) maar als je deze nummers in google ingeeft vindt je bij dit product meerde nummers
Nu weet ik niet wat de correcte lente is want dat heeft een grote invloed heeft op het olie peil
Dus of de nieuwe stok is niet de juiste of de oude was niet de orginele
Bijlages
(klik om te vergroten)
zwarte oude peilstok
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
De beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden olie , same , blok , motor , lente en peilstok geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nรฉt dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Als je veel carterdruk hebt dan zou je alles moeten opmeten zuigers ed. compressie, en de koppen aanpassen klepzetels monteren als die er nog niet inzitten.
Het ligt er aan hoever wil je gaan, alles vernieuwen ? als de motor nu redelijk goed aanpakt en niet te veel olie gebruikt dan zou ik er niets aan doen.
Nieuwe olie in de motor maakt soms een wereld verschil in het gebruik en de carterdruk.
Als je peilstok vrij los zit en je hebt geen onderdrug blijft hij meestal wel zitten
(klik om te vergroten)