Mc-Cormick D 436 - D436 slaat niet aan
Na een complete revisie van motorblok, brandstofpomp en inspuitventielen was het zover. Alle vloeistoffen gevuld. Inspuitmoment afgesteld volgens voorschrift. Nieuwe gloeistiften. En starten als een tierelier maar niet willen aanslaan. Ik weet het even niet meer. Wie kan mij het juiste spoor wijzenDe beste boeren staan aan wal
Hebben de trefwoorden brandstofpomp , revisie , motorblok , starten , vloeistoffen en Mc-Cormick geen geheimen voor jou? Dan kunnen we jouw kennis en inzicht goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste reactie naar boven borrelt.. Jouw kennis en inzicht m.b.t. de agrarische sector kunnen deze site nét dat beetje beter maken. Maak ook een (gratis) account aan!
Laatste reactie
Reacties
Kijk alle leidingen en draden even extra na.
Komt er witte of zwarte damp uit met starten?
Hier ooit een deutz 2 cylinder de leidingen van de brandstofpomp omgewisseld.
Dat start ook niet.
De 614 lsa met 6 cylinder helemaal afgesteld vanuit het boekje en de cylinder bij de koeler als afstel cylinder gebruikt.
Never nooit starten.
Steeds lopen op start piloot maar nooit uit zichzelf blijven lopen
Bleek dat de cylinder bij de kabine als afstel cylinder moest zijn.
Loopt de trekker wel op remreiniger of start piloot (met mate gebruiken en niet langer dan 15 seconde)
Als hij helemaal niks doet inspuitmoment controleren klepspeling en controleren of de regelstang in de brandstofpomp toevallig niet vastzet in de 0 stand
Ik heb een paar pagina´s van het werkplaats handboek toegevoegd hierop staat vermeld hoe de inspuitpomp op tijd moet worden gezet. en gaat er vanuit dat de eerste cilinder op compressie staat en de eerste plunjer omhoog staat. Weet niet of de volgorde van de pagina´s klopt
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)
(klik om te vergroten)